maandag 9 juli 2012

All over again! Dus in den beginne...

Het één en ander is misgelopen in mijn cyber-wereld waardoor ik mijn blog helemaal opnieuw moet opstarten. Geen nood, alle boeken, tekeningen en schilderijen bleven bewaard en energie heb ik met hopen... Dus daar gaan we dan: Ik ben Thaïs Vanderheyden. Ik ben gek op sprookjes, stippen, Bob en Morris, een warm bad, verse lakens, Pioenen en Ranonkels, appeltaart en koffie, rode wijn en verre reizen, boeken die blijven hangen, Billy Holiday, Carravagio en Rothko, Rome, verse pasta, Anthony & the Johnsons, Damien Rice, Walk the line, slappe lach, Wabi Sabi, old friends, en mijn penselen...
Ik schrijf en teken boeken voor kinderen. Daarnaast ontwerp ik kaarten, puzzels, schilderijen voor kinderkamers en drukwerk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten